Retourbeleid
Wij willen dat jij en je hond helemaal gelukkig zijn.
Daarom bieden we een retourbeleid van 100 dagen op alle ongedragen artikelen. We staan achter de kwaliteit van onze producten en willen ervoor zorgen dat ze echt aan je verwachtingen voldoen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending:
-
Artikelen moeten ongedragen , ongebruikt en in originele staat zijn
-
Alle etiketten en verpakkingen dienen intact te zijn
Hoe je een retourzending kunt starten:
Om een retourzending te starten, kun je contact opnemen met ons klantenserviceteam via bark@roughroughatelier.com. Vermeld daarbij jouw bestelnummer en een korte uitleg over de reden van retourzending of hoe wij onze producten kunnen verbeteren.
Retourzending:
De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij de retourzending het gevolg is van een fout van onze kant (bijvoorbeeld een verkeerd, defect of beschadigd artikel).
Zodra je een retouraanvraag indient, sturen we je een e-mail met de retourkosten ter goedkeuring. Na goedkeuring sturen we je de link om het retourproces te starten. De retourkosten worden vervolgens van je terugbetaling afgetrokken zodra we het artikel hebben ontvangen.
Let op: vertragingen die worden veroorzaakt door de douane vallen buiten onze controle en worden niet beschouwd als geldige reden voor retourzending.
Als jouw bestelling beschadigd, defect of in de verkeerde kleur of variant aankomt, betalen wij de retourkosten. Neem binnen 14 dagen na levering contact op met ons supportteam om het probleem te melden.
Terugbetalingsproces:
Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, laten wij je weten of jouw terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.
Als jouw aanvraag wordt goedgekeurd, wordt de terugbetaling binnen 7 werkdagen verwerkt via dezelfde betaalmethode als waarmee je oorspronkelijk hebt betaald, minus de overeengekomen retourkosten.
Afhankelijk van jouw betalingsprovider kan het langer duren voordat je de terugbetaling op jouw rekening ziet.
Een item omruilen:
Wil je jouw hondenaccessoires ruilen voor een andere variant of kleur? Neem dan contact met ons op via bark@roughroughatelier.com. Na goedkeuring sturen we je een factuur voor de retourkosten en het eventuele prijsverschil (indien van toepassing). Na betaling ontvangt je een link om jouw retour te registreren. Selecteer 'Ruilen'. Zodra we jouw artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je een tegoedbon per e-mail, zodat je het gewenste artikel opnieuw kunt bestellen.
Retour weigering:
Rough Rough behoudt zich het recht voor om retourzendingen te weigeren die niet voldoen aan onze retour richtlijnen. Artikelen die buiten de retourtermijn worden geretourneerd, kunnen ook worden geweigerd. Retourzendingen die naar een ander adres worden verzonden dan het adres dat je via onze portal hebt opgegeven, worden niet geaccepteerd.
Defecte of beschadigde artikelen:
Als je een defect of beschadigd product ontvangt, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. We geven je instructies over hoe je het artikel kunt retourneren en regelen een vervanging of terugbetaling.
Contactgegevens:
Voor vragen of opmerkingen over ons retourbeleid kun je contact opnemen met onze klantenservice via bark@roughroughatelier.com.